Měkké nástrahy

Silikonové nástrahy


Silikonové nástrahy se zhotovují z měkkého a elastického materiálu a proto nejenže mají během vedení lákavou pohybovou hru, ale jsou i na hmat velmi realistické, takže ryba, která je uchvátí, nerozpozná podraz.

Současné technologie umožnily výrobu tzv. „jedlého” silikonu, který má v sobě přidané různé soli, aminokyseliny a aromaty, které přitahují rybu nejen svou vůní, ale i svou chutí a ovlivňují odpovídající smyslové orgány.

Silikon se velmi lehce zpracovává, takže výrobci mají možnost dělat nástrahy těch nejfantastičtějších tvarů, mohou imitovat potěr, hmyz, červy a dokonce i zrna kukuřice, přičemž cena není velká – při srovnání s jinými druhy umělých nástrah. 

U nás v Čechách máme z dřívějších dob zažitý název gumové nástrahy, ale ve světě se již delší dobu používá termín měkké nástrahy nebo také silikonové nástrahy.

Nástrahy jsou velmi kvalitní, chytlavé a drahé. Vyžadují soustředěného výběru celé sestavy náčiní. Prutu, vlasce nebo šňůry, váhy používaných hlaviček a kvality háčku. Ta nejmenší nerovnováha náčiní, odůvodňuje tyto nástrahy nepoužít. Také je zapotřebí jisté úrovně přípravy rybolovu, pokud jde o techniku lovu.Je dobré je používat v případě, kdy s jinými nástrahami bylo dosaženo nulového anebo k němu se blížícího výsledku. Nestojí za to házet tyto nástrahy hned do první louže, plné kořenů a pevných zábran, schopných připravit vás o drahou nástrahu.

Tyto nástrahy nejsou v ničem horší než Lucky John. Jsou zhotovené z nového materiálu, který je měkkčí a pevnější. Mají podobný vzorek soli a aromatů. Mají větší výběr tvarů nástrah.

Zjevně jsou levnější než výše představené nástrahy.

Velmi dobrý spotřební materiál, jakým měkké nástrahy nepochybně jsou. Je pravděpodobné, že v tomto ohledu by se HITFISH mohl stát lídrem… Mohl by pokud…

…nástrahy brandu Select nebyly objeveny! Kvalitní, levné a hlavně chytlavé.

Skutečná černá můra obchodníků a vynikající pomoc pro rybáře! Zlatý důl pro ty, kteří si teprve osvojují jigový lov.

Z hlediska úspornosti při nákupu většího množství modelů. Přičemž tato úspora přijde vhod i zkušeným rybářům.

Vzniká pocit, jakoby se majitelé brandu posmívali výše vyjmenovaným tržním značkám. Máte lepší? Máte trochu lepší, ale to „lepší” je jen dočasná představa! Máte nové technologie. My je máme taky! Máte jedlé nástrahy? My je máme taky! Máte patřičné balení? To máme také! Že vás každý zná? No a co! Až poznají nás, mohou na vás i zapomenout! Máte vysoké a přiměřené ceny? A teď jsme vás dostali! Naše ceny jsou velmi nízké.